Vanliga frågor

Hitta hjälp som du behöver
Kan jag avbryta min beställning efter att jag har gjort ett köp? - Ja du kan

Vi erbjuder omedelbara avbeställning av en order upp till 24 timmar efter köpet - Om du ändrar dig inom den tiden, skicka ett meddelande till oss så avbryter vi och återbetalar dig så snart vi får din förfrågan.

Hur returnerar eller byter jag en vara? - Vår garanti.

Vår returpolicy varar i 14 dagar och börjar först när vårt paket levereras till din adress. Vi accepterar alla returer för alla oskadade varor inom 14 dagar för att garantera kundernas förväntningar och säkerställa att du blir nöjd. Vi är övertygade om att vårt urval av produkter kommer att uppfylla dina förväntningar men om du vill göra en retur - kontakta mig "0704926273" så svarar jag för att hjälpa dig med processen.

Vilka typer av betalningar accepterar du? - Alla standard betalningar.

Vi accepterar alla betalningar med Paypal, Visa, Mastercard, Klarna och American Express.

Vilka är dina fraktalternativ? - baserad på produkter

För närvarande erbjuda vi frakt via PostNord för produkter som finns i Sverige. Vissa produkter är mer efterfrågade och därför fraktas de från vårt lager utomlands. Obs du kommer inte betala för tax, vi tar hand om kostnader.

Vad händer om varan jag beställde kommer trasig eller skadad?

Vi är mycket noga med att välja tillverkare av våra utvalda kollektioner. Om du upptäcker ett fel eller fel i varan vänligen kontakta mig "0704926273" inom de första 2 dagarna efter att du mottagit varan så löser vi det med dig. Vi kommer att ersätta dig.

Vilka länder skickar du ifrån?

Vi skickar i första hand ut från sverige. Om varan du har köpt är slut i lager i Sverige så skickar vi den direkt från våra produktionslinjer. Våra produkter paketeras effektivt av vårt expertteam för att säkerställa att de anländer i perfekt skick oavsett om de skickas från Sverige eller utomlands.